Wednesday, September 27, 2006

Tanggungjawab

Dah 4 hari kita semua menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan ni. Jadi tak terlambat jika saya nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan al mubarak 1427H. Harap-harap semua dapat memanfaatkan bulan ni dengan meningkatkan ibadah kita kepadaNya. Rasanya macam dah tak sangka kita akan menyambut Hari Raya. Ok lah, saya dah janji dengan kawan-kawan tak nak cerita pasal Hari Raya lagi. Kalau nak cerita, bila dah sebulan puasa.

Saya juga ingin mengucapkan tahniah kepada semua Mahasiswa kerana telah menjalankan tanggungjawab sebagai pelajar untuk mengundi. Jadi tahniah juga untuk semua wakil pelajar yang dah berjaya. Jadi lepas ni, jangan lupa menunaikan semua manifesto yang dah di rancangkan. Ingatlah yang Kepimpinan ialah Tanggungjawab dan harus dipikul. Dan semua itu akan disoal pada hari akhirat kelak.

Minggu ni ialah minggu untuk menyiapkan assignment. Jadi janganla kita menganggap yang assignment tu satu bebanan. Jadi buatla sehabis yang mungkin dan jadikan assignment tu sebagai satu kayu ukur untuk kita mengetahui sejauh mana kemampuan kita untuk mengeluarkan idea bernas. ok Good Luck

No comments: