Saturday, August 19, 2006

IFC-Pertubuhan untuk Muslim yang murtad!!!!

Selepas aje solat Jumaat petang tadi, saya pun terperanjat ada dengar orang bertakbir di perkarangan masjid, saya pun terus keluar dan lihat ramai warga universiti dah berada kat luar masjid. Saya pun tengokla apa yang terjadi, rupa-rupanya mahasiswa tengah buat demonstrasi tentang apa itu IFC. apa tu IFC? Saya pun tak tau apa tu IFC, jadi saya pun terusla bertanya kat kawan-kawan.Rupa-rupanya IFC tu ialah satu pertubuhan yang mengumpul orang-orang Islam yang dah murtad(teringat kes Lina Joy).Ish..ish..Apa la nak jadi kat Malaysia yang dah tua 49 tahun ni.Jadi saya pun nak kongsi ngan anda semua apa iti IFC..

1. Kelab yang mengumpul orang Islam yang murtad.
2. Dan yang paling terperanjat ialah dibiayai oleh.....MAXIS!!
3. Disokong oleh SIS(Sisters in Islam)

So marila sama-sama kita sebagai warga Malaysia menentang kewujudan IFC ini.Anti-Yahudi, no 1 terrorist in this world.


NO IFC!!
ISRAEL ADALAH PENGGANAS DUNIA!!

No comments: